افزایش کاربرد IPv6 تا آخر سال ۲۰۱۲
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.

افزایش کاربرد IPv6 تا آخر سال ۲۰۱۲

 

 

۷۰ درصد تأمین‌کنندگان خدمات اینترنتی جهان که این نظرسنجی بر روی آنان انجام شد درصدد آن اند که تا پایان سال ۲۰۱۲ کاربرد IPv6 را آغاز کنند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از سازمان فناوری اطلاعات نتایج نظرسنجی نظارت بر راه‌اندازی IPv6 جهانی، که ابتدا در ماه سپتامبر در تریبون حاکمیت اینترنت (IGF) در نایروبی کنیا اعلام شد، حاکی از رشد قابل‌توجه میزان آگاهی، برنامه‌ریزی و راه‌اندازی عملی IPv6 است. این نظرسنجی را جی‌ان‌کی‌اس کانسالت (GNKS Consult) تدارک دیده است.
مؤسسه مذکور سازمانی مستقل و مجری تحقیقات و ارزیابی‌های مربوط به سیاست‌گذاری‌ها و مسائل راهبردی است که این نظرسنجی را با پشتیبانی مؤسسه ان‌آراُ (Number Resource Organization) – هیئتی مرکب از پنج مؤسسه بزرگ ثبت اینترنت منطقه ای (RIR)- انجام داده است.یافته‌های سومین سنجش سالانه در مورد راه‌اندازی خدمات IPv6 مبتنی بر داده‌های حاصل از حدود ۱۶۰۰ پاسخگوی بین‌المللی بود که بیش از نیمی از آنان تأمین‌کننده خدمات اینترنت‌اند.این داده‌ها نشان می‌دهند که بیش‌تر از ۷۰ درصد از پاسخگویان در صدد آن‌اند که IPv6 را تا پایان سال ۲۰۱۲ بر روی شبکه‌های خود راه‌اندازی کنند.علاوه بر این، نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که نگرانی‌های پاسخگویان درباره IPv6 کاهش یافته است. میزان نگرانی‌های اصلی مربوط به هزینه‌ها، دانش، شرایط حرفه‌ای و پشتیبانی‌های پس از راه‌اندازی همگی کم‌تر از سال ۲۰۱۰ است.
تنها دغدغه‌‌های مربوط به امنیت افزایش یافته است و این نشان می‌دهد که باید بحث و تبادل‌نظر در مورد IPv6‌ و ملزومات امنیتی آن در گروه‌های مربوط تداوم یابد.رائول اچبریا، مدیر ان‌آراُ می‌گوید: “این دست از اطلاعات ابزار خوبی برای ارزیابی پیشرفت دست‌اندرکاران اینترنت در گزینش و کاربرد IPv6 است.” او می‌افزاید: “این که تأمین‌کنندگان خدمات اینترنتی به طور روزافزونی به IPv6 روی می‌آورند بسیار عالی است. از بسیاری جهات، این تأمین‌کنندگان خدمات موجب اصلی موفقیت IPv6 محسوب می‌شوند زیرا مسئول توزیع خدمات از طریق IPv6 هستند. چنین واکنش مثبتی از طرف پاسخگویان این نظرسنجی بسیار دلگرم‌کننده است و تمام کسانی که در عرصه اینترنت فعالیت می‌کنند باید این موضوع را فراخوانی برای تلاش در جهت راه‌اندازی IPv6 در شبکه‌های خود تلقی کنند.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 11:55
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 2056
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ